“ALLAH C.C. EZELİ VE EBEDİDİR.”
KEVSER HAVUZU
KADER
KABİR AZABI
HAYATTA OLANLARIN ÖLÜLERE DUA ETMESİ VE ONLAR İÇİN SADAKA VERMESİNDE FAYDA VARDIR
İTİKAT İLMİNİN İNCELİKLERİNDEN TEREDDÜTE DÜŞTÜĞÜ BİR ŞEY OLURSA
ALLAH C.C. DUALARI KABUL EDER İHTİYAÇLARI KARŞILAR
GAYIPTAN HABER VERDİĞİ ŞEYDEN DOLAYI KÂHİNİ TASDİK ETMEK KÜFÜRDÜR
DEVLET REİSLİĞİNE İTAAT
KUL İÇİN EN UYGUN OLANI YARATMAK ALLAH’A VACİP DEĞİLDİR
MEYDANA GETİRİLEN HER ŞEY ALLAH TAALANIN İRADESİ, KAZA VE KADERİYLE OLUR; AYN OLSUN ARAZ OLSUN, ŞER
DÖRT BÜYÜK MELEK CEBRAİL (A.S.): ve MELEKLERE İMAN
ALLAH’TAN ÜMİT KESMEK KÜFÜRDÜR.
AYET VE HADİSTEN OLAN NASLARI REDDETMEK KÜFÜRDÜR.
BİR VELİ ASLA PEYGANBER DERECESİNE ULAŞAMAZ.
GÜNAHI HELAL SAYMAK KÜFÜRDÜR.
SAHABEYİ HAYIRDAN BAŞKASIYLA ANMA.
ŞEYTAN, MÜ’MİN BİR KULDAN İMANINI ZORLA ALIR DİYEMEYİZ. KUL İMANI TERKEDERSE O ZAMAN DERİZ.
TERAVİH NAMAZI KILMAK SÜNNETTİR
MESTLER ÜZERİNE MESH ETMEK VE SÜNNETTİR.
RİYA AMELLERİ YOK EDER.
YECÜC VE MECÜC,
SIRAT KÖPRÜSÜ HAKTIR
DECCAL,
İSA A.S. VE GÖKTEN İNMESİ
KIYAMET ALAMETLERİ HAKTIR
MİRAC HABERİ HAKTIR.
ALLAH’IN İSİMLERİ BİRBİRİNE DENKTİR.
KUR’AN AYETLERİNİN HEPSİDE FAZİLET VE BÜYÜKLÜKTE DENKTİR.
ALLAH’A YAKINLIK VE UZAKLIK GÜNAH VE TAAT AÇISINDAN SÖYLENEBİLİR.
BENZERLİK VE NASILLIK DÜŞÜNMEDEN ALLAH’IN YÜZÜ DENİLEBİLİR.
KABİRDE RUHUN CESEDE İADE EDİLMESİ HAKTIR.
ÖLEN KİMSE ECELİYLE ÖLMÜŞTÜR ÖLÜM NE ÖNCE NEDE SONRA OLUR TAKDİR EDİLDİĞİ ZAMANDA OLUR
CEHENNEM HAKTIR. YARATILMIŞTIR. YOK OLMAYACAKTIR. ALLAH’IN CEZASI EBEDİDİR.
CENNET HAKTIR. YARATILMIŞTIR. YOK OLMAYACAKTIR.
KIYAMET GÜNÜ DAVALILARIN ARASINDA İYİLİKLERDE KISAS HAKTIR.
PEYGANBERİN HAVZI HAKTIR.
KIYAMETTE ALLAH’IN SUAL SORMASI HAKTIR
AMELLERİN MİZANDA TARTILMASI HAKTIR.
KIYAMET GÜNÜ AMEL DEFTERLERİNİN VERİLMESİ HAKTIR
KIYAMET GÜNÜ HAKTIR
PEYGANBERLERİN ŞEFAATİ HAKTIR. ALLAH C.C. İZNİYLEDİR.
ALLAH C.C. DİLEDİĞİNE HİDAYET EDER DİLEDİĞİNİ SAPIKLIKTA BIRAKIR.
ALLAH C.C. LÜTÜFKARDIR
MÜMİNLERİN HEPSİ;
HİÇ KİMSE ALLAH C.C. NU ŞANINA LAYIK OLAN İBADETLE İBADET ETMEYE MUKTEDİR DEĞİLDİR. BİZ ANCAK KUR’AN
DİN: İMAN VE İSLAM VE ŞERİATIN TÜMÜNE VERİLEN BİR İSİMDİR.
MÜMİNLER İMAN BAKIMINDAN EŞİT FAKAT AMEL BAKIMINDAN FARKLIDIR.
İMAN DİL İLE İKRAR KALP İLE TASDİKDİR.